SPOR

Erdoğan’dan Fenerbahçe Beko’ya Şampiyonluk Tebriği

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’ya Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan tebrik mesajı geldi.

Abone Ol

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisini şampiyon tamamlayan Fenerbahçe Beko’ya tebrik mesajları gelmeye devam ediyor.

, yayımladığı mesajda sarı-lacivertli ekibin elde ettiği başarıya dikkat çekerek, takımın yanı sıra tüm camiayı kutladı.

Erdoğan mesajında, “Üst üste 3. kez Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi Şampiyonu olarak önemli bir başarıya imza atan Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı’nı, taraftarıyla birlikte tüm Fenerbahçe camiasını en kalbi duygularımla tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı.

Üst üste üçüncü şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, bu başarıyla Türk basketbol tarihindeki güçlü konumunu bir kez daha pekiştirdi.