Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, yerel yönetim anlayışında gençlerin taleplerine öncelik vermeye devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda Fakıuşağı Mahallesi'ndeki Osmaniye Devlet Bahçeli Fen Lisesi'ni ziyaret eden Başkan Çenet, geleceğin bilim insanı adayı öğrencilerin "Okulumuza halı saha istiyoruz" talebine verdiği sözü jet hızıyla yerine getirdi.
Jet Hızıyla Tamamlandı, İlk Maçı Başkan Yaptı
Başkan Çenet'in talimatıyla okul bahçesinde başlatılan hummalı çalışmalar kısa sürede tamamlandı. Modern zemini, güvenli donanımı ve profesyonel altyapısıyla öğrencilerin hizmetine sunulan halı saha, resmi açılış öncesi renkli bir organizasyona sahne oldu. Gençlere verdiği sözü tutmanın mutluluğunu yaşayan Belediye Başkanı İbrahim Çenet, formayı giyerek okulun öğretmenleri ve öğrencileriyle yeşil sahada karşı karşıya geldi. Kıran kırana geçen ancak centilmenliğin elden bırakılmadığı dostluk maçında kazanan taraflar değil, dostluk oldu.
"Amanos Dağları'nın Eteğinde Sağlam Kafa, Sağlam Vücutta Bulunur"
Maçın ardından yeni tesisi deneyimleyen ve gençlerin heyecanına ortak olan Başkan İbrahim Çenet, sporun gençleri zararlı alışkanlıklardan koruyan en büyük kalkan olduğunu belirterek şunları söyledi:
"Burası zorlu sınavlardan geçerek gelen başarılı evlatlarımızın okuduğu, Akdeniz Bölgesi'nin en seçkin eğitim kurumlarından biri. Bizden bir saha talepleri olmuştu, ismiyle müsemma bu okulumuza yakışan modern bir tesisi kazandırdık. Amanos Dağları'nın eteklerinde, böylesine güzel bir doğal ortamda gençlerimizi ne kadar spora yönlendirebilirsek, geleceğimiz de o kadar güçlü olacak. 'Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur' anlayışıyla, bu sahanın gençlerimizi çağımızın dijital ve fiziksel bağımlılıklarından uzak tutacağına inanıyoruz."
Belediye başkanını karşılarında pas isterken gören Fen Lisesi öğrencileri ise şaşkınlıklarını ve mutluluklarını gizleyemedi. Başkanın sözünü tutmasından dolayı teşekkür eden gençler, "Başkanımız söz vermişti, yaptı. Üstüne bir de karşılıklı maç yaptık, bizim için unutulmaz bir anı oldu" dediler.
EDİTÖR NOTU -Yerel yöneticilerin, özellikle sınav stresi ve yoğun akademik tempoyla boğuşan Fen Lisesi gibi okullarda gençlerin sosyal ve sportif taleplerine bu denli hızlı yanıt vermesi çok değerli. İbrahim Çenet’in sadece tesisi yapıp bürokratik bir kurdele kesimiyle yetinmeyerek, bizzat sahaya çıkıp gençlerle ter dökmesi, yeni nesil yerel yönetimlerin Z kuşağıyla kurduğu samimi köprünün güzel bir tezahürü. Spor, gerçekten de Başkan'ın belirttiği gibi gençliği çağın ekran ve dijital bağımlılıklarından koruyacak en organik istasyon. Osmaniye Belediyesi'nin bu dinamik okul hamlelerini diğer mahallelere de yayması kent vizyonu açısından kazanç olacaktır.