Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı ve Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Mersin Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Vahap Seçer, Toroslar İlçesi Demirtaş Mahallesi’nde Halk Buluşması gerçekleştirdi ve CHP Demirtaş Mahallesi Seçim Koordinasyon Merkezi’nin (SKM) Açılışı’nı yaptı. Başkan Seçer’e, CHP Toroslar Belediye Başkan Adayı Abdurrahman Yıldız da eşlik etti.

Yoğun bir katılım ile gerçekleşen Halk Buluşması ve SKM Açılışı’na halk büyük ilgi gösterdi. Demirtaş Mahallesi’ni hınca hınç dolduran Mersin halkı, coşkuyu alandan tüm kente yaydı, Seçer’in başkanlığının devam edeceğini Toroslar’dan tüm Mersin’e ilan etti. Coşku ile karşılanan Seçer için girişte 100 güvercin havaya bırakıldı ve Seçer davul zurna ile karşılandı.

Halk alana sığmadı

Mahallede kadınların zılgıtları ve coşkulu alkışları eşliğinde karşılanan Seçer için ‘Büyük Başkan’ sloganları atıldı. Miting havasında geçen Halk Buluşmasında, ‘Mersin kazanacak, biz kazanacağız’, ‘Seninle 5+5+5+sonsuz’, ‘Mersin Başkan’ını çoktan seçti’, ‘Halkın adayı halkın Başkanı’, ‘Memnuniyetle Başkanım’, ve ‘İşçi ve emekçi dostu Başkan’ dövizleri açıldı. ‘Demirtaş seninle gurur duyuyor’, ‘Mersin seninle gurur duyuyor’, ‘Halkın Başkanı Vahap Seçer’ sloganları eşliğinde konuşma yapan Seçer’i alana sığmayan Demirtaş halkı evlerinin balkonlarından ve çatılarından da coşku içerisinde dinledi.

Mersi̇n Halki Seçer’i̇n Başkanliğini Toroslar’dan İlan Etti̇ (1)

Seçer: “Çocuklarla, kadınlarla, emekçilerle, Mersinlilerle gurur duyuyorum”

Demirtaş halkının yoğun ilgisiyle konuşmasına başlayan Seçer, “Çocuklarla, kadınlarla, emekçilerle, Mersinlilerle gurur duyuyorum. Gittiğimiz her yerde vatandaşlar bağrına basıyor. Yarım saatlik toplantılar bir saate çıktı. Halkımız bize inanmış, halkımız bize güvenmiş. Halk; ‘Başkan 5 yıldır boş konuşmadı. Başkan 5 yıldır yan gelip yatmadı. Başkan halk için çalıştı. Onun için bağrımıza basıyoruz’ diyorlar” sözlerine yer verdi.

“Biz halktan biriyiz, halkı sevdik, halka hizmet ettik”

Mersinli yurttaşların 5 yıl önce kendisine destek olduğunu, inandığı ve güvendiğini kaydeden Seçer, “Yurttaşlar, ‘Vahap Seçer gelecek; Mersin’de adaletsizlik ve ayrımcılık bitecek, kardeş kavgası olmayacak, barış, huzur ve kardeşlik olacak’ dedi. Bize güvendi. Çalışıyoruz, azmediyoruz alın teri döküyoruz. Tabi ki kazanacağız” dedi. Halkın yanında olduklarını vurgulayan Seçer, “Tüyü bitmemiş yetimin hakkına tenezzül etmedik, onun hakkını kendimizden öte verdik. Çocukla, kadınla beraber olduk, mazlumun, fakirin fukaranın, hastanın yanında olduk. Acısı olanla acı duyduk, mutlu olanla mutlu olduk. Biz halktan biriyiz, halkı sevdik, halka hizmet ettik” ifadelerine yer verdi. Mersin’de 5 yılda her şeyin değiştiğini söyleyen Seçer, artık Mersin’de halkçı ve sosyal belediyeciliğin olduğunu vurguladı.

Başkan Seçer’den Toroslar’a Çikarma (1)

“Bu memlekette Büyükşehir arabalarının uğramadığı sokaklara biz uğradık”

Mersin’de yaşayan her yurttaşın hiçbir ayrım olmadan Büyükşehir’den hizmet aldığını belirten Seçer, ayrımcılığı toprağın yedi kat dibine gömdüklerini hatırlatarak, “Bu memlekette Büyükşehir arabalarının uğramadığı sokaklara biz uğradık, Büyükşehir çalışanlarının çalmadığı kapıları bizler çaldık. O sokaklardan Büyükşehir’in arabaları eksik olmadı. Yolunu yaptı, fakirin fukaranın destekçisi oldu. Pandemide, depremde Büyükşehir vardı. Her türlü sıkıntıda Büyükşehir vardı. Hep çalıştık, biz kardeşliği pekiştirdik. Burada çok badireler atlattık, çok üzerimize gelindi. Çok haksızlıklar geldi ama dik durduk, eğilmedik bugünlere geldik” dedi.

“Birleşe birleşe kazanacağız”

Şehitoğlu, Durak'a Tam Destek Verdi Şehitoğlu, Durak'a Tam Destek Verdi

31 Mart’ta Anamur’dan Tarsus’a kadar 13 ilçede, kendilerine bugüne kadar oy vermemiş herkesin oyunu alacaklarını söyleyen Seçer, “Büyükşehir seçimleri içerisinde en yüksek halk desteğini Mersin’den tüm Türkiye’ye ilan edeceğiz. Bunları sizlerin sayesinde yapacağız. Birleşe birleşe kazanacağız. Bir olacağız, birlik olacağız, iri olacağız, diri olacağız, taş olacağız, başaracağız. Biz bu ülke için çalışıyoruz. Bu ülkeyi satan değil, bu ülkeyi ihya eden zihniyetin sahibiyiz biz” dedi.

Başkan Seçer’den Toroslar’a Çikarma (2)

Kentin her bölgesinde insanlar daha iyi olanaklar içerisinde yaşasın diye çalıştıklarını ve çalışmaya da devam edeceklerini belirten Seçer, “Eğitime önem verdik, ‘eğitimde fırsat eşitliği’ dedik. 27 noktada eğitim merkezi açtık. Gelir durumu düşük olan yurttaşın çocuğu da iyi eğitim alsın istedik. Sosyal belediyecilik budur” diye konuştu.

Hiç kimsenin kendisi için çıkıp; ‘Bu başkanın mezhebi, meşrebi, memleketi, görüşü, bölgesi bu. Bu sadece kendi camiasına ve kendine oy verenlere hizmet götürür’ diyemeyeceğini vurgulayan Seçer, “Çünkü biz ezber bozduk. Hangi siyasi görüş, mahalle, etnik yapıdan, mezhepten olursa olsun herkesi kucakladık. Herkes bizim yurttaşımızdır dedik. ‘Hiç kimse belediyenin gücünü arkasında hissetmeden bu memlekette yaşamasın’ dedik” ifadelerine yer verdi. Çarşı ve pazar gezilerinde yurttaşların, ‘Başkanım bizim mahallede Mahalle Mutfakları kurdunuz. Gidiyorum akşamları 3 çeşit yemeği 10 liraya alıyorum, Allah senden razı olsun’ dediğini anlatan Seçer, “Ben de diyorum ki ‘Anacığım sen bana teşekkür ediyorsun ama bu sana yapılan destek senin paran. Senin paranı sana harcıyorum.’ Biz halkın parasını halka harcıyoruz” dedi.

Başkan Seçer’den Toroslar’a Çikarma (8)

“Vahap Başkanınız sahili ranta değil halka açtı”

Sahilde daha önce restoran olan yeri öğrenciler için okuma salonuna çevirdiklerini söyleyen Seçer, “Bunlar ranta alışmış. ‘Devletin gücü elimizde. Belediyemizin gücü elimizde. Bütün imkanlar elimizde, eşe dosta yedirelim peşkeş çekelim. Sahilin en güzel noktalarını onlara verelim. Lokanta kursunlar, tesis kursunlar, paralarına para katsınlar.’ Vahap Başkanınız sahilleri ranta değil halka açtı.  Çocuklara dünyanın en güzel okuma salonunu açtık” diye konuştu. Seçer, daha önce kimsenin gitmediği mahallelere de okuma salonu açtıklarını kaydetti.

“Bu memleket ranta kurban gitmesin diye dik durduk”

Başkan Seçer, 5 yıldır Mersin’e hizmet verirken yurttaşların hakkını öncelediklerini belirterek, “5 yıldır dik durduk. Sizlerin hakkını savunduk. Bu memleket ranta kurban gitmesin dedik. Birilerinin cebine tüyü bitmemiş yetimin hakkı girmesin istedik” ifadelerini kullandı.

Mersi̇n Halki Seçer’i̇n Başkanliğini Toroslar’dan İlan Etti̇ (7) (2)

“31 Mart gecesi zafer bizimdir”

Mersin’i açık ara farkla kazanacaklarından hiçbir endişelerinin olmadığının altını çizen Seçer, aynı inancı Toroslar için de hissettiklerini belirterek, “Abdurrahman Yıldız Toroslar’a yıldız gibi doğacak. Buna inanıyorum, Abdurrahman Yıldız’a güveniyorum” diye konuştu. 1 Nisan sabahı Mersinliler için çalışmaya devam edeceklerini kaydeden Seçer, “İşimiz, gücümüz, aklımız fikrimiz Mersin. Hizmet için çalışmaya devam edeceğiz. Sizlerin sevgisi, sizlerin teşekkürü sizlerin duası bize dünya malına değer. Sizlere güveniyoruz ve inanıyoruz. 31 Mart gecesi zafer bizimdir” ifadelerini kullandı.

Yıldız: “Toroslar’da yeni bir yaşam başlayacak”

CHP Toroslar Belediye Başkan Adayı Abdurrahman Yıldız ise konuşmasında Torosların demografik yapısının çeşitliliğine vurgu yaptı. Alanın oldukça kalabalık olmasına dikkat eken Yıldız, “Buradaki iradeden anlaşılıyor; önümüzdeki Pazar günü Toroslar’da yeni bir yaşam başlayacak ” dedi. Toroslar’da Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin desteğiyle çok güzel hizmetler yapacaklarını söyleyen Yıldız, “Çok ciddi projelerimiz var ama bir gücümüz daha var; Mersin’de Büyükşehir Belediyemiz ve Başkanımız Vahap Seçer var. Pazartesi gününden itibaren Vahap Seçer Başkanımızın çok büyük bir farkla seçimi kazanacağı belli. Şimdi yapmamız gereken Büyükşehir’in gücünü Toroslar’ın gücüyle birleştirecek olan Toroslar Belediyesi’ni de CHP Belediyesi yapmak” diye konuştu.

Konuşmaların ardından Seçer ve protokol üyeleri hep birlikte seçim otobüsünün üzerinde zafer pozu verdiler. Son olarak da Seçer ve protokol üyeleri hep birlikte havaya Barış Güvercinlerini uçurdular. Seçer sonrasında da CHP Demirtaş Mahallesi Seçim Koordinasyon Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi.

Seçer Demirtaş Mahallesi’nden coşku ile uğurlandı.